onsdag 10 oktober 2012

Hallo, hallo,

nu har doodle gjort sitt och vi träffas på Skype på måndag kl. 9.00 - 10.00 för att diskutera CC. För att kunna delta i Skype seans behöver du ett Skype konto. Sen gäller det att delge oss andra vilket ditt konto är.  Vi ses på skärmen i måndag.

hälsningar Lena

1 kommentar:

  1. Hej,
    det här är till gruppen eller hur? Alltså mötet mig kommer att vara i Hangout först 17.10. klockan 9, antar jag?

    - Irmeli

    SvaraRadera