När jag är i farten kanske det också skulle vara på sin plats att berätta för mina gruppmedlemmar att jag nu har lämnat ett e-postmeddelande på er g-mailadress. I det meddelande finns en länk till doodle där jag satt ut lämpliga tider för en Skype-session. Fast igen en insikt, jag kan ju också sätt länken här. Javisst här är den http://doodle.com/
Och så var det det här med stycken - månne det nu blev mellanrum mellan styckena?
Och ytterligare en utmaning att lägga in ett foto på en ros i Hapsalu.
Tre utmaningar i ett inlägg!
SvaraRaderaInbädda You Tube video ....... Check!
Lägg in länk ......................... Check!
Lägg in foto ......................... Check!
Duktigt gjort!
- Irmeli
Tack för ditt mail och länken - jag har kryssat för mina alternativ. Nu måste jag bara skaffa mig skype på min jobbdator så är jag redo att diskutera.
SvaraRadera