måndag 24 september 2012

Nytt försök - att a) få styckena till stycken och b) att sätta en in YouTube och visst lyckades jag för här är videon.



När jag är i farten kanske det också skulle vara på sin plats att berätta för mina gruppmedlemmar att jag nu har lämnat ett e-postmeddelande på er g-mailadress. I det meddelande finns en länk till doodle där jag satt ut lämpliga tider för en Skype-session. Fast igen en insikt, jag kan ju också sätt länken här. Javisst här är den http://doodle.com/86cqx7f5rtnxq46n

Och så var det det här med stycken  - månne det nu blev mellanrum mellan styckena?


Och ytterligare en utmaning att lägga in ett foto på en ros i Hapsalu.


2 kommentarer:

  1. Tre utmaningar i ett inlägg!
    Inbädda You Tube video ....... Check!
    Lägg in länk ......................... Check!
    Lägg in foto ......................... Check!

    Duktigt gjort!

    - Irmeli

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt mail och länken - jag har kryssat för mina alternativ. Nu måste jag bara skaffa mig skype på min jobbdator så är jag redo att diskutera.

    SvaraRadera